Hair cut

2007-08-13, 11:57:39 / Kategori: This is me
Idag ska jag klippa mig :D

Eller juste, det sa jag ju innan xD men men iaf :P
Jag vette fan hur jag vill ha det liksom =S Hjälp mig? :)

Mm jag är nervööööös xD jag är alltid nervös när jag ska klippa mig xD Meeen meeen xD

Nu har jag städat mitt rum! Duktig Sandra, *klappklapp*
nu ska jag bara dammsuga också :P

och idag kommer pappa hem :) Jag längtar ju typ efter honom, skumt :P det va fan länge sen liksom :P
Och mamma <3 herregud, på riktigt det gör ont nu liksom! 6 veckor och 2 dagar ifrån varandra! Men hon och misen kommer hem om 2 dagar! Då jävlar <3 myyys vad jag längtar!
mamma, om du läser det här (så ber jag dig verkligen att sluta med det! för du får inte läsa min blogg!) så ska du veta att JAG ÄLSKAR DIG! <3 det vet du!

Mm nu ska jag väl typ dammsuga och duscha, sen ska Linn ringa :) mysigt!

Käärlek! älskar btw fortfarande Joan<3 xD meow!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?