Good morning!

2007-08-15, 09:35:05 / Kategori: This is me
Juppjupp, okej gick upp försent idag igen... 08.40... vet inte hur jag ska palla börja skolan igen :S kommer ju försova mig hela tiden! :P

hmm det luktar eld här?! men det luktar ju gott, så jag klagar inte ;) haha men man kanske borde kolla vart det kommer ifrån :P

Jao jao.. jag är galet seg.. Det är fint väder!
Vet inte vad jag ska göra just nu, eftersom att jag inte vet när mamma kommer hem liksom :P
Funderar på om jag ska ringa henne snart och fråga när hon kommer hem, och sen på väg till henne kan jag stanna nånstans och köpa lite blommor :) och så kanske Micke och jag kan göra nån mysig middag typ :P eller köpa sushi eller nåt liksom :P haha

gah, jag är hungrig!
och jag kan fortfarande verkligen inte sluta tänka på Joan! Asså seriöst, MEOW! vet inte riktigt vad jag ska göra :P måste träffa honom snart!

mysmysmysmysmysmysmysmysmysmys! jag känner mig mysig idag!

Älskar er! Och Joan <3 xD



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?