Gomorron!

2007-08-11, 08:28:18 / Kategori: This is me
Hahaha heeej på er! Jag är fan uppe med tuppen ;)
Vaknade klockan 8 av min vidriga väckarklocka ;) Den funkade faktiskt xD

Igårkväll kollade bella, jag & annicaPsych xD galet roligt :P Sen fixade Bella med lite bilder medan jag hade ansiktsmask och duschade och tvättade håret :P sen gick vi och la oss i Bellas säng och pratade ett tag och somnade :P
Klockan 5 på morgonen blev det lite för varmt för att sova i samma säng, så jag gick in till mig :P haha jag drömde värsta flummiga drömmarna xD Bland annat att jag jobbade på pizzerian ;) heja mig liksom xD

Juste! haha jag sa ju att jag tvättade igår xD och grejen är att det var första gången på riktigt länge som jag ens brydde mig om att sortera seriöst liksom :P
MEN: när jag tog ut vittvätten, som bestod av typ ett vitt linne och massa trosor, så va linnet typ ljus-smuts-rosa! Gosh liksom! Och alla dom vita trosorna va också konstigt rosa och hade knallila sömmar! :S:O orka sånt liksom! Allt detta, bara för att det råkade ligga två trosor med röd kant i samma tvättmaskin... =/ hahah meest misslyckad!! Tur som fan att jag inte tvättade min fina, vita tunika där också ;) hhaha
men när pappa kommer hem ska jag bleka alltihop med klorin xD om inte det funkar så får jag köpa ett nytt linne... det kostar 100 spänn, och det är faktiskt utanför min budget just nu xD hahah aja...

Shiit jag är galet trött xD Men ändå stolt över att jag iaf faktiskt gick upp :P haha och det är dessutom faktiskt ganska bra väder :D Perfekt dagen till ära ;) hahaa
Jag mår illa för att det är så tidigt :S så jag kan inte äta.. men vi har ändå ingen god mat hemma, så jag vet inte hur jag ska göra riktigt :P

Jag ska typ gå ut med hunden för att göra nån som helst nytta nu såhär på morgonkvisten ;) finns typ inget annat att göra :P

Kärlek till er <3 haha jag ska förresten träffa Måns idag xD Meeeow!! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?