Give it up for Sophia!

2007-08-26, 21:02:40 / Kategori: This is me
Jag tänkte bara tala om för resten av världen att imorgon börjar min älskade skatt, Sophia Olofsson gymnasiet! Fattar ni hur stort det är eller? Hon kommer klara allt galant om inte ännu bättre ;)
Och jag vet att hon kommer få massa vänner, för säg mig, hur kan man inte avguda Sophia? jag menar, titta på henne! <3 Hon betyder allt för mig!

image397

Den som messar med henne åker på rejält med stryk ;)

Tibble is your bitch, Phizen <3

Så, alla som läser det här, håll tummarna och skänk en tanke till henne imorrn ;)

You're my maniac!
//Sandus Fernlundus

Sophia

Åh gumman vad jag älskar dig!!! Jag var sjukt nervös verkligen, men nu känns det mycket bättre, för jag har ju dig liksom! Du är absolut bäst i hela vida världen, vet du det?
TACK FÖR ATT DU FINNS Sandra Fernlund, I'd die without you!!!



2007-08-26, 22:12:40 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?