Gah

2007-08-15, 19:24:46 / Kategori: This is me
Hej jag är en dampunge!
är så stööört förbannad på Micke! han bara jävlas typ.. och jag tänkte ju köpa blommor till mamma och allt, men han vägrade vara kvar i täby centrum bara för att han är cp!
och imorrn måste jag köpa ett par svarta ballerinaskor, för jag kan fan inte komma till en ny skola på fredag med leopardskor! :O

nu håller jag på att ladda över alla bilder från Grebbesta, Sommarkrysset med Måns och Barnens allsång med Måns xD

men jag vet inte om jag kommer kunna lägga in allt idag med tanke på att mami kommer hem liksom :p jag måste va lite social då.. xD

åh vad härligt det är att kolla på alla bilderna! jag har massa fina på mig & Phia och på Joan <3 och så Måns förstååås <3 xD
Meow!

Dagens citat:
"Jag börjar den 27:e som alla vettiga människor, men du går klappakattengymnasiet"
Haha Permsn xD fatta mkt jag började garva xD

<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?