Fredag

2007-08-03, 20:07:02 / Kategori: This is me

Mm jaa, idag har jag varit sjukt seeg.. ;)
jag vaknade typ 11.45 xD Grattis Sandri ;)

Sen geekade jag och Bella "Tony Hawk's Underground" heela dagen xD haha
vi klarade till och med av spelet xD så nu har vi slut på utmaning här :P så vi ska spela "Tony Hawk's Pro skater 4" xD oh yees liksom :P

jag har typ jätteont i huvudet....

och så har jag ju förresten fixat min tågbiljett eftersom jag ska till Göteborg imorrn xD
Gaalet roligt! Där ska Phia och hennes crew hämta mig så åker vi till Grebbestad xD Gaalet kuul! Och Phia åkte ju dit idag, eftersom hon ska gå på Rolling Stones!!! xD Wow liksom ;) och på hennes tåg satt ingen mindre än Markoolio ;) haha fatta roligt xD

Nu har jag precis duschat typ.. fuck it, ville gå på Martin Stenmarck hjärtat, men hade inget sällskap =/ :P För Bellii hade inte råd.. ;) haha xD
Har btw tagit en memory trip genom att se på vårt störda klipp med Stenmarck @ Rockbjörnen 2oo6 xD hahah fyfan vad vi inte är riktigt kloka xD

"En förlooorad soon" xD
aja Pussiii <3<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?