Fråga Olle

2007-08-21, 21:56:43 / Kategori: This is me
Hahah jag och Phia var ju som sagt på Fråga Olle idag ;) för er som inte vet, är det typ ett program om sexualupplysning eller nåt sånt :P
Det var helt sjukt för när vi kom dit så såg vi några från Järngänget xD hahaha stört liksom och vi typ gömde oss xD haha
på vägen dit så gick vi förbi nån konstig bakväg typ, och där stod en vit kula som fan och rökte en cigg, och efter ett tag, när vi va nästan vid honom så såg jag typ vem det var och det blev
Dagens skönaste:
Jag: Det där ser fan ut som...
Phia: Jaa, det är han!

Vi behöver verkligen inte använda ord för att förstå varandra, hon och jag ;) Det är underbart! Den vi såg och gick förbi var förövrigt Henrik Lundström <3 han som är Pierre i Ondskan ;) han hade en jäääättesnygg hood på sig :D

Han va en av gästerna i programmet :D och den andra va Velvet :D Galet roligt ;)

Fast vi kände oss väldigt obekväma där ;) det va liksom värre än sex-tältetUng08 ;) och då är det fan illa hörrni!! ;) haha men det va askul xD och Martin Björk är heet! och Olle Waller(?) är tjockare än jag trodde xD haha

men nog om det, imorrn är det skola, jag ska sova ;)

Haha Kyss & Smeek <3

Sophia

Haha, shit vad kul det vaar!
Och järngänget alltså... Brun kula eller vad säger du? xD
HAHA, älskar diiig sötis!



2007-08-22, 12:55:14 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?