Första skoldagen avklarad!

2007-08-17, 23:31:33 / Kategori: This is me
Shit, imorse, jag höll på riktigt på att spy på vägen till bussen! så nervös var jag!
och på tunnelbanan satt jag och skakade :S
men Phia skickade lugnande mms! :D på Calle Schulman och Måns-plakatet ;D Och det hjälpte som fan ska jag tala om ;) haha

min sista tanke innan jag gick in i skolan var "Nu dör jag!"
shit jag är så dramatisk liksom! Men det va fucking läskigt ;)
sen iaf, när vi va på rundvandring så började jag och en tjej som heter Frida snacka med varann :D
Hon bor i Vaxholm och har två hästar och två hundar :D Myysigt! Och hennes mamam är ridande polis och pappan är bomb-tekniker med en av deras hundar :D Feeett coola jobb liksom :D mysigt som fan!
hon verkar jättesnäll :D
så nu känns inte måndag lika jobbig liksom :P

På vägen hem kändes allt så mycket lättare liksom:D
Men när jag satt på tunnelbanan och bussen hem kände jag att jag när som helst skulle börja storböla eller somna xD för då släppte liksom all nervositet som jag byggt upp xD haha skönt ;)

sen på eftermiddagen träffade jag Phia på tåget :D <3

kärlek <3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?