Fattigast i stan...

2007-08-01, 11:10:50 / Kategori: This is me
Åh igår var jag och Phia i stan :D
Jag hade ju på mig mina klackskor, men det var inte en sån smart idé kan jag tala om ;) haha aja, mer om det snart!
Vi åkte till Stureplan och käkade lite lunch (det blev iofs frukst för mig) xD och sen gick vi till Urban Outfiters <3 älskar den affären! Meow! och så hittade Phia en gaalet snygg t-shirt som hon kanske ska köpa idag :D

Sen gick vi till Sturegallerian och sen till Gina Tricot :) Då gjorde mina fötter så fucking ont att jag tänkte ta av mig skorna. Så vi gick till BikBok och hittade ett par skojiga flip flops för 50 spänn ;) haha kanske inte snyggaste liksom, men galet mycket skönare! Så vi fortsatte vår fönstershopping ;) (haha jag är ju fattig jue!)
Sen blev det återhämtning av krafterna på Wayne's Coffee ;) Haha typ väärldens skönaste barista-kille! xD
Vår lilla konversation när vi kom in:
Han: Tjaa
Vi: hej hej :)
H: Annars då?
V: Bara bra
H: Det bara rullar alltså?

hahah xD Sen satt vi och fikade i typ 2 eller 3 timmar tror jag. och så blev vi smått attackerade av humlor och duvor ;) hahah
När vi var klara skulle vi liksom gå på toa och så gick vi in och frågade samma kille om dom hade nån toa:
Vi: Ursäkta, har ni nån toa?
Han: Nää
Vi: Va? nähä... =/
vi vänder oss om för att börja gå..
Han: nä jag bara skojjade! den är runt hörnet xD

haha cp? nu kommer det roligaste typ :P vi stod där utanför toan och väntade på att den skulle bli ledig och jag kom på att jag inte hade några pengar och det kostade 5 spänn, men Phizen hade, så vi skulle gå in tillsammans.

Han: Ni tänker väl inte smita in?
Vi: Nää vi har pengar
V: Får vi gå in tillsammans?
H: Hmmm nää..
Jag: Men jag har ju inga pengar :S Snääääällaaa? (hundögon)
H: nä, då får du gå kissnödig!
J: men va? snääälla?
H: Äh jag bara skojjade, klart ni får gå in tillsammans! Det är gratis!

Hahahahahha xD fyfan vad vi garvade sen när vi låste in oss på toan! xD och jag tänker ju ta upp min jakt på att söka jobb på Wayne's coffee och Phia ba: "Jaa, men sök här, för då får du ju iaf roliga arbetskamrater ;)"
hahahah xD

Sen drog vi i alla fall till Liljeholmen ;) (Soon the place to be ;)) och så skulle vi checka min skola ;)
Det va intressant ;) Och vi hittade dit xD Men grejen är att i samma byggnad som skolan är det ett ADHD-center :S hjälp? ;) Fast där kanske jag passar bra ;) hahah xD

iaf, jag trodde ju Liljeholmen var ett stendött ställe, men så var (nästan) inte fallet ;) hahaha dom har:
En Konsum butik (Med Ben & Jerry's glass!!! xD Jag är räddad!)
En stoor McDonald's
Pressbyrån
En Begravningsbyrå
Systembolaget
xD

Så, helt dött är det inte iaf ;) men t-bane stationen är stor och läskig och jag är paranoid (a) *nannaaa* jobbigt lääge ;) men nu jävlar ska jag (typ)  sluta vara rädd! för jag pallar inte riktigt att gå och vara rädd heeela förbannade tiden... men men, grejer sätter sina spår, you know... :P

Sen åkte vi raka vägen (eller ja, nästan) hem till Sophia xD Haha, vi var så inne i att sitta och snacka om att vi ska vara seriösa nu när vi ska gå gymnasiet och att vi ska försöka få folk att tro att vi är smarta, att vi tyvärr råkade missa Tekniska Högskolan där vi skulle av xD Vid Bergshamra upptäckte vi det xD vi ba: "Neeej, fuck! Inte igen asså, varför händer det här alltid oss!? Vi har liksom åkt förbi Tekniska!?" Och grejen är att vi sa det till varann, men tanten brevid Phia typ satt och nickade och skrattede lite sådär skadeglatt xD hhahah! Så vi åkte till Danderyd och åkte t-banan tillbaka till Tekniska.. xD hahah
Sen, iaf åkte vi tåget till Phizen xD
Där käkade vi lite middag och gick ut med hennes vovve Finley och så käkade vi lite Ben & Jerry's New York Super Fudge Chunk ;) Mums!
Sen kollade vi på High Chaparall xD Och Gosh, vad jag har saknat det! När Theme-sången kommer så blev vi galet sentimentala xD Åh, shiat alla roliga konserter och när jag bodde hos Phia i början av sommaren xD haha då typ drogade vi High Chaparall & Playa del Sol xD åh jävlar va kul vi hade!

Juste, jag bodde ju hos henne innan det var OlaSommarkrysset och nu kanske det blir likadant igen xD alltså att jag bor hos henne innan det är MånsSommarkrysset <3 shiiat vad jag längtar efter honom! xD

Idag ska jag kanske fika med Martina :D men nu ska jag duscha :P
haha ajdå, jag måste ha mina glittriga flip flops idag igen xD hahaa aja, whatevs liksom :P

Mucho kärlek bejbs <3

Sophia

Haha, fan vad kul det vaar! Jag ska fan köpa den där tröjan från Urban ;D
Jag kollade på resten av bögporr-programmet idag, men det känns lite löjligt när jag dansar glädjedamps-dansen till vinjettmusiken alldeles själv xD
Åh, jag har saknat våra turer i stan sötis! Sveriges Sötaste Stureplansprofiler, aight? ;D
Älskar diiig!



2007-08-01, 16:52:37 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?