Drömmar ;P

2007-08-26, 20:28:53 / Kategori: This is me
Jag kom på att jag glömde att skriva ner mina drömmar imorse :) Direkt när jag vaknade skrev jag i mobilen vad jag hade drömt :) Det var att jag strulade med Joan Alderman, hängde med Ola & Måns och sen träffade jag Snook och dom hade dreads xD

Det var drömmarna i korthet :P jag har typ glömt bort dom nu :P men dom va underbara :D

Asså jag är typ sjuk :S asså inte sjuk i huvudet eller nåt, utan sjuk (ni vet host, harkel, snörvel)...
Jag har mått jätteilla hela dagen och varit seg och har ont i huvudet och halsen och massa sånt.. och nyser hela tiden.. men jag ska ju till skolan ändå såklart :) imorrn börjar vi med en ny kurs :) roligt som fan :D

Ska gå och lägga mig om typ en timme :P måste tyvärr tvätta bort det jag har skrivit på mina armar =/ awe, lika jobbigt varje gång ;) men nu är det iaf inga autografer :P

Och jag saknar Ola, Måns, Joan, Tom & Snook redan!

Mest kärlek <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?