blablablaa

2007-08-29, 21:15:09 / Kategori: This is me

Just nu sitter jag hemma hos mamma och håller på att lägga över maaassa bilder från datorn till mitt usb-minne så jag kan ta med det hem till pappa sen och lägga in lite bilder i bloggen nån dag ;) Wiiie!

Men iaf, det tar typ 100 år! Och jag och mami ska till Mio och kolla på soffa, sen blir det Täby centrum med Phia :D
Men min dator får ta och skynda sig lite på om jag ska hinna :P Gaah! Typ 13 minuter kvar, och jag har bråttom!! xD haha stackars mig, jobbigt läge xD

okej, nu blev det här publicerat lite sent, men jag gör det iaf ;)

     

bild 1: jag och skäggagamen
bild 2: jag och Monroe
bild 3: jupp, sånt gör jag när jag har tråkigt :P
bild 4: Gangsta jao ;)
bild 5: Lilly *bootie* :D
bild 6: Cattis :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?