Biilder xD

2007-08-02, 11:38:18 / Kategori: This is me
Åååååååhhh!
Nu håller jag på att tömma minneskorten från kameran till datorn, och där har jag alla Båstad-bilder! Dom från Rix fm festivalen liksom! <3<3 aww!!
Jag får typ glädjedamp när jag bara ser miniatyrerna av bilderna! xD myyyys!!  Och så har jag ett filmklipp på när Ola sjunger My Home <3 xD åh jag börjar typ nästan gråta när jag ser det, för jag blir så galet glad när jag tänker på allt jag och Phia gjorde då! Och shit vad vi har vart med om mycket egentligen! xD Jag älskar mitt liv!
haha just nu iaf, men ni vet ju hur det blir, det är ju lite fram och tillbaka det där ;) haha

nu sitter jag och äter lite flingor :P
Jag ska ta med lite flingor i en påse också ju :P dessutom så har jag några bullar som ska få vara picknick-mat dom också xD hahaha!
Åh va kul det kommer bli att träffa dom där några från klassen idag <3 älshkipälshki liksom! och mamma och jag har kommit fram till att det suger att vi inte har träffat varann på så länge. nu börjar det faktiskt bli riktigt jobbigt för oss båda två... =/ och kattskrället asså <3 jag saknar henne så det gör ont liksom! asså jag saknar till och med att bli biten av henne! och hon är så söt, för ibland när jag ligger och sover och typ har stuckit ut min fot utanför täcket, så hoppar hon och anfaller foten. och typ biter sig fast lite :P sååå söötis! xD aww <3

Aja, nu ska jag dra till Ängsan <3 Jag har på mig bikini under mina kläder, bara ifall det skulle råååka bli lite sool <3 så man är beredd på att schteeeka liksom ;)

haha
Peace & Love (åh va jag har ångest över att vi inte fick åka dit!)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?