Barnens Allsång med Måns

2007-08-12, 21:32:17 / Kategori: This is me
Åååh, ännu en perfekt, underbar dag med Sophia och Måns!!! xD och Joan, Tom  & Naty såklart ;) myys!
Min buss gick klockan 12.00 och så kom jag fram till Tekniska lite innan Phia skulle komma, så jag käkade frukost på 7eleven ;) sen kom Phia och vi gick till bussen :)

Grejen är jag trodde det skulle vara skitväder hela dagen, för det va ju fett mulet och så imorse, så jag tog på mig jeans och zipper-hood liksom.. men det har varit svinvarmt och soligt och fuktigt! så jag har typ dött liksom xD haha jaja...

Men aa vi tog bussen till Skansen och där va det typ über-kö liksom! så vi passade på att fortsätta lite med vår film ;)
Sen tog vi oss upp till scenen och träffade Naty xD Vi fick inte plats på deras platser på bänken, så vi gick och ställde oss längst fram vid kravallstaketet istället (duu ååå jag, för det är det ska va!) xD och där stod vi hela konserten och sjöng (skrek!) med i alla barnvisor och härligt Måns-låtar ;) och så Jimmy Jansson såklart xD hahah xD
och när vi höll på att sjunga "vick på rumpan-låten" så fick vi syn på Joan! det är en av Måns dansare och jag rå-älskar honom! xD och han såg oss, så vi vinkade och log till varandra xD hah ;)
Måns sjöng iaf Work of Art och Cara Mia <3 underbart det var! och dom är så stöört duktiga på att dansa, alla tre! (Måns, Joan & Tom alltså) xD

Haha vi trodde att det skulle vara en föreställning kl 14.00 och en klockan 16.00, och att dom skulle vara 30 minuter långa, men så  var alltså inte fallet.. xD haha det började klockan 14.10 och slutade typ 15.45 xD så efteråt stannade vi (såklaaart!) kvar och hälsade på artisterna och sist, men knappast minst, kom självaste Müntz <3 och vi snackade lite med honom, och filmade honom xD
sen bad jag att han skulle signera min arm (igeen ;) fast nu vad det den andra armen, och dessutom med guldpenna (a)) och han ba: "haha asså hur många sånna här har inte du nu egentligen? ;)" xD haha sööötnööt!!
Sen frågade jag om inte Tom & Joan också kunde komma och han ba aa visst och fixade så att dom också kom in xD och det va förresten massa småbarn där (haha sandra, det va ju trots allt Barnens allsång xD) som skrek skitmkt efter honom, och jag ba: "kan inte jag få en kram bara?" han ba viiiisst! och sen så blev småtjejerna galna och ba: "åååh kan vi också få kramar??!" xD hah Phia ba: "Haha Sandra vad har du nu startat? ;)" xD

Sen kom ju the dancers också så då snackade vi med dom massor xD Myys på dom! vi fick till exempel veta att Joan började dansa när han var 23 år och nu är han27 xD Men, vem har sagt att åldern spelar nån roll? (a) xD haha
Han är söööötiis!! <3
och så fick vi deras autografer, också på armarna xD och så kramades vi lite (a) *nananaa* haha xD

Sen kom Måns igen och vi fotade lite och kramades lite mer :P
Sen tror jag att vi gick och ställde oss typ vid backstage-stället :P och jag fick den extremt briljanta idén att försöka se över planket, men, nu råkar det vara så att jag är 163 centimeter lång, och jag kan inte hoppa så högt, så jag kom på en ännu smartare grej! Jag tog en lastpall och lutade mot planket xD haha Phia blev skeptisk (xD) men hoppade också upp xD och där(!) såg vi Joan & Tom xD Dom kom precis när vi gjorde, och så satte dom sig där och rökte xD och Tom såg oss efter ett tag, men gjorde liksom ingenting, och sen såg Joan oss och han log och vinkade xD <3
haha Prusiluskan (ni vet, hon från Pippi) kom  också dit och rökte och hon såg oss och sa typ skämtsamt: "Stick iväg med er!" xD
Så vi stod och kollade, flinade och filmade där ett tag (a) haha xD Sen kom det en störig crew-människa dit och körde iväg oss :P så vi hoppade ner därifrån och ställde oss bakom VIP-området och väntade på att Måns skulle komma ut och åka hem xD och efter ett tag så typ tröttnade vi lite halvt, så vi kom på att jag skulle spela in när Phia & Nejty körde Work of art-dansen xD dom stod och tränade lite och precis när jag började filma så kom Joan till en bil där, såg vi xD så vi prioriterade honom xD och gick dit och filmade honom och frågade honom om han haft kul idag och lite så :P och sen frågade jag om Måns också skulle komma och han ba: "jaa asså han står faktiskt där borta" vi ba: " åhå åå :S" och blev osäkra på vad vi skulle göra, för vi ville ju inte bara dumpa Joan där vid bilen :P men han ba: "haha ni kan gå dit", så sööt och såå förstående! och jag ba: "men kan inte jag få en kram först?" xD han ba viisst och så gav han mig väärsta myskramen! och typ tryckte håårt <3 söötnos! xD haha

Jag dokumenterade det hela med Phias videokamera xD vi träffade Tom och frågade om han hade haft kul idag, och sen ställde vi även samma fråga till Måns och han började larva sig och prata stockholmska <3 xD haha han är såå söööt!! xD
och så fotade vi honom lite :P
Sen, eftersom det va så många andra brudar där, så gick vi till Joan & Tom xD dom satt redan i bilen då :P och jag typ pepprade dom med foton och Joan är fortfarande lika söt! xD och dom posade lite i sin "When I wake up-car" xD haha
Sen hoppade Måns också in och dom posade alla 3 :P haha xD

Shiit, lyckliga som vi var började vi hoppa runt och skrika och sjunga lite (a) xD
Sen skulle vi gå och äta, men vi upptäckte att scenen va tom (a) xD haha så vi gick upp dit och så fick Naty filma oss xD och vi  typ lallade runt lite och sjöng och dansade och grejade :P
Sen spelade jag in när Phizen & Nejty dansade dansen på scenen xD haha gryymt ;) Sen filmade Naty när jag och Phia kysste Solliden-scenen xD hahaha sjuuuka vi är!

Sen gick vi i alla fall och åååt xD hamburgestället va stäängt =/ så vi köpte äckel-mackor istället xD och hahaah det va typ 1000 getingar där och vi va värsta pussy'sarna och typ skreeek hela tiden xD och sprang iväg :P haha bäst xD
Sen åt vi "i lugn och ro" *host harkel* xD vi typ sprang därifrån alla getingar :P
Sen sa vi bye bye till Naty och tog bussen till Östra. Det va en kvart tills tåget skulle gå, så vi bestämde oss för att göra en liten sammanfattning och slut på vår film xD
Det var mysigt! Och vi "Osade sex!" xD hahaha (fick bara lust att skriva såå <3 älskling liksom <3)

Sen kom tåget och vi hade fortfarande glädjedamp! vi satt och pratade igenom hela helgen och tänkte på allt underbart <3
När jag gick av tåget så hade jag fortfarande härlig-ont-i-magen <3 det är ett underbart ord som jag hittade på när jag var typ 5 år tror jag. och det beskriver exakt hur det känns när man är sådär lycklig, ni vet! Åh!

                                                                                     Jag mår bäst!

Jag skojar inte, JAG MÅR BÄST! Åh jag älskar att leva! Men nu skulle det inte göra nåt om jag dog, för jag har liksom redan haft ett så underbart liv! herregud vad jag älskar mitt liv! Jag kan inte fatta hur jag skulle må utan allt det här!?
Haha jag och Phia har kommit på att vår besatthet av kändisar måste bero på att vi har skilda föräldrar båda två xD haha Bäst liksom :P Och om det nu är så, som vi tror, så vill jag bara utbringa ETT ENORMT TACK! till mamma & pappa som skiljde sig <3 haha ni är bäst! För jag har aldrig älskat mitt liv så mycket som jag gör just idag! Herregud liksom! Meow!

Dagens stördaste: När getingen drunknade i Nejtys läsk xD hahaha!
Dagens citat: "Ayla, Ayla, Ayla! Man får inte fråga så mycket när man är så kort!" -Kling till Ayla xD

Sophia Olofsson, "We are invincible, we are one of a kind"
Ha det så fucking dandy!
Oändligt mkt kärlek // Sandra <3<3

Sophia

Haha, din söööötis! Vi ÄR fan invincible xD
Åh meow meow meow vad jag längtar efter att få se vår film! Den "ooosar sex" xD Haha, fattar du hur mkt jag garvade när jag läste det? Värsta back-in-the-days liksom! xD
Älskar dig stört mkt sötis, skål för att föräldrar skiljer siiig!



2007-08-12, 22:20:39 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Oh yes, det är vi ;)
Jaag meeed sötnos!! Hahahaha aa Rockbjörnen back in the days! Snart igen ;)
Älskar dig meest! <3



2007-08-12, 23:34:22 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?