Ännu en tidig morgon ;)

2007-08-16, 09:05:55 / Kategori: This is me
YES, idag gick jag upp klockan 07.30 <3 jag är stolt! xD

Dagens outfit är en vit, enkel t-shirt, grå/svarta jeans med ganska hög midja (tröjan instoppad i byxorna dåra), kenneth jay lane's jordgubbe :)

nu ska jag sminka mig och sen går tåget typ 09.50 :)
det är btw skitväder idag :P

Fan asså, misen är hemma <3 myyysigt som faan :D
fast hon levde rövare inatt som vanligt (A) så jag kunde typ inte sova :P haha men ändå

shiiit, imorrn börjar skolan! jag är så nervös att jag typ döör!

idag ska vi btw gå över Stureplan eftersom Alex & Calle ska vara med i Nyhetsmorgon och äta surströmming i tv :P haha och chansen är ganska stor att vi bumpar in i dom ;) Sen blir det typ te på Anglais och sen blir det lite shopping och lunch på Sturehof och sen blir det lite mer shopping ;)

Det viktigaste jag måste köpa är ballerinaskor jue :P

men men, mer om det sen :D
Kärlek <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?