And they call it Dilemma...

2007-08-23, 21:10:54 / Kategori: This is me
Ja ni, vad ska jag säga om idag? :P haha jag vet inte, mitt liv är helt enkelt inte lika spännande sen skolan börjat :P jag och Phia kan liksom inte hitta på några galna upptåg :P I miss it sooo bad! skulle kunna döda för att ha det så just nu :P
är så trött på kvällarna hela tiden =/ det tar fan på krafterna att gå i skolan ;) haha

Idag va väl en dag som alla andra :P haha vi fick pannkakor till lunch <3 goott!! Shit, alla männiksorna är så sköna :P och treorna är snäälla :D mysigt!

Men asså SHIT! Jag och Sophia har ett stoooort (minst sagt!) dilemma! På lördag är det ju sista Sommarkrysset (!) och det är klockan 20.00. Och klockan 18 är det en grej i Kungsan med Ola, Måns, typ Peter Jöback & Mando fucking Diao!!!!! :O Det är liksom massa favoriter! och jag kan inte ens berätta med ord hur mycket jag saknar Ola, Måns, Joan & Tom! Det är en helt sjuk känsla liksom!

Vi kom ju på att vi kan gå till Kungsan först och sen skynda oss till Grönan för att komma i lagom tid till direktsändningen, MEN! nu är det så att grejen i Kungsträdgården är beräknad att hålla på till 21.30 :S och SK slutar liksom 21.10 typ :O
Så tänk om pojkarna & Mando är i slutet av grejen?! O_o Vad gör vi då? då missar vi sista Sommarkrysset! Jag vet inte asså :S För det är inte värsta toppen-artisterna på SK, men det är ju som sagt sista! Fan asså, vilka jävla i-lansdproblem! Men så är det!

Shit, Men vi ska typ tälta hela dagen framför scenen i Kungsan med Mickan :D Det kommer bli stöört roligt iaf :D:D För vi prioriterar nog alla älsklingar före SK =/ Men det gör fan ont i hjärtat att säga så, för Sommarkrysset har fan varit Sommaren 2oo7 jue!!
Men hoppas vi hinner med båda giggen! Mycket vill ha mer säger man jue ;) haha xD passar ganska bra just nu ;)

Men nu saknar jag verkligen min klass, alltså 9 Musik!!! riktigt mycket! Det börjar verkligen kännas att det här är på riktigt nu =/ Det är ju hemskt liksom! Saknar alla sjukt mycket verkligen! Awwe =/
Och jag blev jätteglad för kommentarerna på inlägget igår från mina älsklingar <3<3<3 Myysigt! Jag älskar er! Men det vet ni redan hoppas jag ;)

Och asså Balladkungarna + crew!! <3 kan inte med ord beskriva kärleken till dom <3<3

Nu måste jag typ gå och lägga mig antar jag =/ palla! Är såå trött!

Dagens grymmaste nyhet:
Calle fucking Schulman har börjat blogga igen!! <3<3 Check him out ;) http://www.schulmangruppen.se/schulmania/

Meow, njut av det asså!

Sophia

Omg, så vi har det! xD
CALLE IS BACK!!!
Haha, älskar diiiig!



2007-08-24, 10:09:02 URL: http://phiia.blogg.se

Piri-piri

Alltså lol @ klappa-kattengymnasiet... Men kungsan, det kommer bli guld, skit i SK; det kommer nästa år igen =D Elit-najs!
-Piri



2007-08-24, 23:14:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?