Udeladi ;)

2006-12-27, 15:24:25 / Kategori: This is me
Haha, nu har jag shoppat järnet ;) Det  blev ganska mycket mer än jag trodde det skulle bli :P Oops!
Okej, nu ska jag räkna upp typ allt jag har köpt; foundation, concealer, zip-tröja, svart linne, långa svarta leggins, suupersöta trosor (3 för 2, man är väl ekonomisk ;)), glasnagelfil, pincett och typ lite mer som jag inte kommer ihåg :P haha minnet är bra, men kort ;)

Jag ÄR coolast :D Och Phizen ÄR bäst!!!

Och nu är jag lika cool som Marissa, för jag har en egen fickplunta :D Och Micke har fyllt på den åt mig ;)

Snart måste jag åka hem till Mamma, för jag vill kolla på OC och jag orkar inte åka dit när det är värsta mörkt ute :P haha

Aja nu ska jag väl sluta antar jag :P

Älskar er!
One love! <3

Phizen

oh my gosh sötis, har du fått en egen fickplunta? :D Fett med OC! Hihi ;D
Saknar dig mest bejbi!

puss och kärlek



2006-12-28, 09:39:33 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?