Typ allmänt

2006-12-12, 19:01:54 / Kategori: This is me
Ohh imorrn är det upp klockan 5 som gäller ;) haha lycka till! vi ska vara i skolan klockan 6, så jojjo kmr och hämtar mig typ kvart i eller nåt :P men jag kmr aldrig orka gå upp så tidigt :P Go Sandra!

och det är typ 9 luciatåg imorrn då... men är man musikklassbarn så är man.. ;)

shiit vad jag vill åka skidor nu! jag är typ skidkåt! det är typ det ända jag går och tänker på :P och nästa vintern blir det typ alperna! fatta vad soft! :D och Måns, asså inte Zelmerlöw ;), är värsta mysig jue :P haha han bor också i skåne, värsta sammanträffandet :P sitter och snackar med honom om alperna :P sjukt roligt och det gör mig bara meer taggad :D och mindre taggad att skriva min praouppsats ;) men det måste jag typ göra nu tror jag... för när mamma kmr hem måste jag tvätta och sen ska jag sätta ihop mitt pepparkakshus :D och sen är det ugly betty och grey's anatomy ;) och det får man ju inte missa för allt i världen :D
och nåt annat man VERKLIGEN inte får missa för allt i världen är ju OC imorrn!! säsongs avslutning :'( och stackars Marissa! det har ju liksom precis börjat gå bra för henne igen!! =$ jag är fett deprimerad över att hon kmr dööö :'( jag kmr seriöst ta ledigt från skolan på torsdag :P

aja nu ska jag väl försöka plugga lite :P

pussar <3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?