Tandställningen

2006-12-21, 19:57:44 / Kategori: This is me
Heeey!

okej soooooft!!! nu har jag tagit bort min tandställning :D ;) jag är skitfiiin :D så sjukt glad jue :p

och innan dess red jag i typ 1.5 timme med jojjo :P de va till och med roligare än vanligt, för macke va så jävla pigg och glaad :D så vi galopperade typ oavbrutet i ungefär 20 minuter lr nåt ;) asmysigt!

och nu ska jag äta middag hos pappa, spaghetti carbonara ;) länge sen man åt det, kmr bli grymt gott!!!

och jag älskar min mamma! är bara tvungen att säga det! hon är verkligen underbar och snäll och så sjuukt omtänksam :P aja älskar henne i alla fall :P

och david smsar typ hela tiden :P och jag vågar typ inte träffa honom egentligen :P men det SKA jag göra iaf! vi ska träffas ;)
haha jaja det går säkert bra :P

asså jag kan inte fatta att jag har tagit bort tandställningen liksom :D:D

men aja nu ska jag hem till mamma  och få julklapp av pappa :P

pussi<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?