Shopping & OC

2006-12-27, 00:37:39 / Kategori: This is me
Imorgon, eller idag kanske man ska säga :P kommer nog bli roolig :D ska shoppa med min lilla Bella ;D
fuunny-bunny :D:D

vi får väl se vad som blir köpt dåra :P

nu ska jag gå och lägga mig tror jag... min mor blir typ lite galen på mig om jag inte går och lägger mig :P

men eftersom jag typ inte kmr kunna sova så ska jag nog försöka koppla in min DVD :D sooftish ;) that's lovely!

Såg nyss på OC (såklart) med mammsen :P grymt kul! det va bla det avsnittet när Johnny skadar knäet :'( stackarn :( Och jag har precis kommit på varför man skriver; dikter, sagor, böcker osv... Det är för att man vill bearbeta saker, händelser! Det var Marissas studievägledare som sa det.. så nu vet jag :P och anledningen till att jag inte kan skriva dikter längre kanske ÄR för att jag inte har någonting att bearbeta just nu... men det låter konstigt, för det har jag ju liksom :P

imorrn(idag) ska jag försöka få Micke att fylla på fickpluntan som jag fick av honom i julklapp :D That's very Marissa ;) haha vad gör man inte, liksom :P

Anyways, ska upp kl 8 för att komma i tid till Rea:n, haha min syrra pushar mig :P

Ha det bäst alla små hunny-bunnies där ute!!
One lööv!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?