Sandrus & Jojjo goes adventure ;)

2006-12-28, 17:04:43 / Kategori: This is me
Idag red jag och Jojjo i 3 timmar! Asså fatta va länge :P Men det var sjukt fint väder :D
Vi hittade massa nya konstiga vägar i skogen och tappade bort oss lite grann :P men det gick bra till slut :P
Vi stötte på lite olika saker, bla en stor skylt som det stod Ridning förbjuden på, en asläskg tjur, ett hus med en skällande hund, ett annat läskigt hus och en läskig kråka :P haha vi va rädda typ hela tiden ;) men det va sjuuukt kul hela tiden :D
Tjuren va typ läskigast, för vi visste inte om den va i en hage med stängsel eller om den va lös :O men sen såg vi att det va typ 30 tjurar och dom va i en hage :P haha vi är bäst :P så jäkla osmarta :P och nästa gång vi rider så ska vi typ rida en annan cp-väg som vi hittade :P lycka till liksom :P

nu  ska jag typ duscha, fast jag orkar inte, för jag är stört trött.... det var så kallt att rida efter ett tag.

Okej, nu laddar jag verkligen inför nyår ;) Det kommer bli gaaalet kul verkligen! men jag ska faktiskt se till att det inte blir lika illa som förra året :P för det är roligare om man vet vad som händer liksom :P
Och just det, Bella berättade att Eric ska komma hit på festen och att han ska ta med sig sin tjej, Nina! OMG liksom :P haha inte för att va dum, men vem skulle vilja vara tillsammans med honom? haha han är typ konstig jue :P men det är bra att han är lycklig iaf :P

Pappa visade mig och Micke lite bilder från förra nyårsafton och då va det med en bild på mig från dagen efter, och om vi säger såhär: Jag såg verkligen dagen efter ut ;P ser typ drogad ut :P haha jag äger :P

aja nu ska jag iaf duscha :P uppdaterar säkert senare ikväll ;) men nu är jag sjuuuuuukt trööött :P

Älskar er!
One <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?