Sandra

2006-12-26, 18:31:57 / Kategori: This is me

Haha va tvungen att härma Phizen ;)

Personfakta
Namn: Sandra :D kalmien @ péa
Kön: Kvinna
Ålder: 15
Längd: 1,63 ;P
Smeknamn: Sandrus ;) och Olas biatch ;)
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: typ grönblå :P
Har du någonsin?
Ätit sushi: Aaa och jag älskar det!! jag lever typ på sushi <3
Stått på scen: yees
Blivit dumpad: yees
Varit ihop med någon som varit otrogen: yees :P
Klättrat på berg: jag antar det :P haha
Sett vita huset: aa :D jag har tagit på gräsmattan ;)

Antingen eller

Kallt eller varmt: Varmt!
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Rött
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor of course :D
Vår eller höst: Vår helt klart!
Historia eller vetenskap: Historia
Matte eller engelska: Engelska såklart, jag hatar matte :P och är typ säämst på det :)
Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: hmm tror inte det, ingen förutom Ola, Måns, Big Danne, Kihlen ;D
Vet den om det: De borde göra det, för vem kan undgå mig och Phizen? ;)
Gillar någon annan dig just nu: Haha Jimmy kanske :P eew
Vad tittar du på hos en man; Maaagrutor :D haha och personlighet förstås :P dom måste vara snälla, roliga & mysiga
Har du haft ett seriöst samtal: Haha aa :P idag faktiskt
Kramat någon: yees
Kommit sams med dina föräldrar: Haha, I guess :P
Bråkat med en kompis: Ja typ

Gillar du att

Ge kramar: Aa självklart :D
Ge massage: Nje, det är ganska tråkigt och jag är sämst på det :P
Gå promenader i regnet: jadå, med nån mysig person :P
Vad gjorde du förra sommaren: Seglade, konfirmerade mig och va i Frankrike med Madde :D
Svär du för mycket: Haha aa jag måste sluta nu :P
När duschade du senast: alldeles nyss
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Ljusa cheap monday jeans
Vilken färg är dina underkläder: typ svart-röd genomskinliga ;)
Vilken låt lyssnar du på just nu: Hallelujah, omg jag typ gråter ;)
Vad var det sista du sa: "Jag är bättre än du!" xD
Vad är bredvid dig just nu: kissekatten
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Typ proppfullt med grejer :P
Vad var det sista du åt: Choklad
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Ola Svensson <3<3
Har du en lavalampa: nope =/
Hur är vädret just nu: typ kolsvart :P
Vad gjorde du igår natt: Kollade på OC ;D
Vem pratade du sist med på telefon: Bella-bus :D
Vad gör dig glad: Konserter, Snook, Måns-och-Ola-syndrom och underbara vänner :D
Vart skulle du vilja du åka:
Australien :D
För att shoppa: Paris, Milano och typ New York
För att festa: New York
För att ha sommar: Newport Beach
Vill du ha barn: Jaa :D
Vad ska dom heta: Princess Sparkle och Little Mixx Vixen? ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?