Meow

2006-12-30, 01:19:37 / Kategori: This is me
Okej idag har va jag med Madde & Jojjo :) Vi satt och kollade på John Tucker must die once again ;) haha den är faktiskt grym :P

Sen har jag städat mitt rum hemma hos mamma och om vi säger så här: det behövdes ;) haha det var fett äckligt ;) Men nu är jag iaf klar med det :P

Sen gick jag och Bellus till Axel und Micke och typ satt och snackade lite där. Sen drog vi till Mörby för killarna skulle träffa Silver på bussen och åka till typ Axels pappa i typ Solna lr nåt :P  Men Silver va iaf inte på bussen :P Så dom bad oss komma tillbaka, men det gjorde vi inte :P

Nu gör jag typ ingenting.. Innan idag när jag va hos mamma så satt jag och lyssnade på
Ola-baby (of course!) :D Och rakt framför mig så fanns såklart en söööt affisch på  Ola-boy och jag råkade börja prata med den :P och typ berättde hur min dag hade varit och hur jag mår och allt :P
Haha jag borde gå i terapi om jag liksom sitter och snackar med en affisch ;) haha men sån är jag vettu ;)
När jag satt och snackade med honom så fick jag typ väärsta flashbacksen och visade honom dessutom lite bilder från när jag och Phizen träffade Måns-baby :P haha jag tror han gillade dom :D

Jag mådde typ fett konstigt innan idag och blev värsta deppig typ.. =$ undrar varför... men men

nu vill Nicho ha datorn :P

Pussipuss<3<3
One!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?