Julafton!

2006-12-24, 10:52:53 / Kategori: This is me
Shit pommes, nu är det jul igen ;) haha i strumpan fick jag en concealer och en liten bok av mamma :P fett gulligt!
nu sitter jag och laddar över alla bilder från minneskorten till datorn så jag kan ta riktigt många bilder idag :P fan, det enda som fattas nu är snööö jue!! xD
och jag måste nog ta och ringa david idag tror jag... för han har ringt mig typ 100 gånger :P men han ringer alltid mitt i natten och då orkar jag inte svara :P haha jag är lite nervös inför att träffa honom :P det är iofs lite konstigt eftersom vi har varit tillsammans och allt liksom :P
men men :P folk förändras jue :P

ååhj ag saknar phia-bejb!! och igår skrev jag god jul till ola, måns, snook, afasi & timbuktu :P afasi svarade faktiskt :D haha han svarade med: God hjul ;) sjuukt roligt :P

jaja, nu måste jag gå och fixa iordnging mig, för snart ska vi sticka till Fredrik & Jenny och alla små söta barnen :D ååh jag ÄLSKAR jul!!! och om jag har tur så får jag OC säsong 3 av fredrik ;)<3<3 lovely! om inte, så ska jag och phizen ställa oss i stan och sjunga snook-,ola- och månslåtar och tjäna ihop pengar till boxen ;D vi är bäst!! orka vara normal när man kan va sjuk i huvudet liksom ;)
åhå best times ever va ju lätt i malmö med phia!! det är nog det roligaste jag har gjort i hela mitt liv :D <3 hon är grymmast på jorden!! min luft liksom :P och ajg fick "Fans" av henne i julklapp, sjuuuukt kul :D:D för den boken är ju liksom om sånna som hon och jag :P vi är verklgein sjuka i huvet :P men det är vår grej liksom, vi gör vår grej!

älskar er alla!!!
pussipuss och God jul!!! <3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?