jadu

2006-12-18, 20:52:15 / Kategori: This is me
okej skönt att typ stressigaste veckan ever är över! tack och lov :P
imorrn är det Nobeldag i skolan. alla kmr va sjukt uppklädda :P väldigt roligt faktiskt :P

sitter och snackar med Henke, asså min kusin, på msn nu :P vi har typ börjat snacka fett mkt på sista tiden. hhah vi sitter och snackar om killar och tjejer :P och imorrn ska vi till Farmor :P och få julklappar :D undrar vad vi får i år :D

och på onsdag slutar skolan, sjukt soft ;) och ajg vill ha mina betyg nuuu! :D:D längtar som fan, jag hoppas jag ar höjt mig nu då :P

på torsdag ska jag ta bort min tandställning :D jäääävligt roligt! har haft den i två år.. palla det :P men nu ska den bort dåra :D can't wait!

känner mig typ fortfarande stressad, även om det inte finns nåt att vara stressad för typ :p
kanske är nervös för att jag typ ska träffa david nån dag efter jul :P och vem vet vad vi ska göra ;) egentligen gillar jag nog inte honom, men ändå :P

aja älskar er alla <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?