Igen :P

2006-12-31, 14:42:42 / Kategori: This is me
Haha nu sitter jag här igen :P Nu har jag städat lite till och orkar typ inte äta lunch, för vi får bara ta mackor och dom är äckliga *Kräsen* ;) haha

Jag har inget att göra... =/

Okej, maten ikväll blir typ good :D först ska vi få typ speciella plättar med löjrom och sånt där ;) Sjuuukt gott! :D Varmrätten är typ oxfilé och potatisgratäng och lite mer, och efterrätten är citron- och daimparfait :D Yummie!

Bella
och jag sitter mitt emot varandra, så jag kommer få hennes förrätt och hon kommer få lite av min varmrätt :P;) haha vi är bäst på att byta mat på fina middagar :P Det kmr bli sjukt seriöst ikväll, alla har smoking och fina klänningar :D And I love it! :D Så Oc det kan bli liksom ;) haha

pöössi<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?