Idag

2006-12-20, 19:57:06 / Kategori: This is me
bajs bajs...

idag slutade skolan :D såå skönt :D helt lovely!! ;)

och imorrn ska jag ta bort min tandställning ;) jag kmr bli snyggast i stan :D fett hett :P
men innan dess ska jag hinna med att rida, vilket typ kmr bli heeelt fucking omöjligt eftersom det inte går några bussar vid 14-tiden.... det går bara tidigt på morgonen och sent på kvällen =$ så jag kmr typ få åka taxi till lindholmen eller nåt... och det kmr bli dyyyrt :'( och jag kmr behöva betala det själv... orka det =/

jag är typ fortfarande stressad jue :P jobbigt läge... men men jag får fan stå ut...

och vi fick betygen idag :D jag hade iaf 4 mvg.. så jag fick faktiskt 270 poäng, och det är jag väldigt nöjd med :P men jojjo fick 295 poäng =O shit asså, jag blir fett sotis på det. hon höjde sig i 7 ämnen och har 8(omg!) mvg:n =o detär fucking amazing liksom..

jag ska nog ringa micke och fråga hur mkt det kan kosta att åka från orkesta till lindholmen...

aja

pussar<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?