Fortfarande julafton :P

2006-12-24, 23:13:08 / Kategori: This is me
okej jag fick typ underbaraste julklapparna :D såå glaad :D jag fick OC säsong 3, en skitfin klänning från sisters som jag har velat ha, ett hårvax, ett asfint glitter från make up store, presentkort på hm, fina ögonskuggor, brännbara dvd skivor och lite fotopapper :D och typ lite mer tror jag, som jag inte kmr ihåg ;) haha sååå jävla underbart :P
så jag och phizen behöver inte stå och sjunga för att få pengar till OC :P hoppas hon också har fått den!! :D annars ställer jag mig lätt och sjunger med henne för att få ihop pengar ;) that's for sure! :D <3

ååh och nu har jag precis flyttat på min tv och så ska jag typ koppla in dvd:n också :D det enda som saknades till den va en skartkontakt, och tror ni inte att min morbror hade en sån över, som han ville bli av med :D så den fick jag ;) och så fick mamma och jag två gamla mobiler av fredrik, som han inte ville ha längre :P dom är iofs inte så jättebra, men ändå :P man kan ju byta lite om man har lust :P

och min mamma frågade om inte hon och jag kunde ha OC-maraton imorrn :P för hon har ju inte sett 3:e säsongen :P hon är ju för söt asså!!
haha och nu sitter mamma och katten och sover framför tv:n, sweet :P

nu ska jag typ försöka installera ett typ 100 år gammalt spel :P

älskar er!! pussar <3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?