Beroende

2006-12-26, 19:10:09 / Kategori: This is me
Ooh jag har blivit bloggberoende :D haha jag kan inte slita mig ifrån datorn :P och nu efter att ha kollat lite i Phiias blogg kom jag på att min ser fett tråkig ut :P så nu snyggar jag til lden lite :P haha jag har inte tänkt på att man kan göra det innan :P

men men... jag saknar alla så sjuuukt mycket!!
och nyårsafton nästa dåra!! shiiit vad jag längtar!! det komemr bli sååå kuul!!

haha jadu phia,
"Som man spenderar sitt nyår spenderar man resten va det nya året", det stämmer faktsikt på sätt och vis :P haha jag har ju haft jättekul heeela året, och det hade jag ju på nyårsafton också. men på nyårsafton låg jag och spydde i typ 3 timmar för att jag var sååå packad, och jag är glad att det inte har varit så heela året ;)
ahah men vi får se hur det blir i år :P det blir antagligen favorit i repris :P

ååh jag vill vara käääär!! riktigt kär alltså! i nån bra kille :P som jag kan få liksom, kanske inte ola & co, för dom är jag redan kär i, men där har jag inte så stor chans jue :P
haha fast jag och Phia ska ju iofs gifta oss med Ola & Måns och det kmr bli det bästa dubbelbröllopet ever!! ;)

Ååh jag vill ha lite mer OC-feeling här :D så det är nog bäst att jag sätter mig och kollar lite nu ;)

"You can run, you can hide, but you can't escape mu love"
ååh back in the days with Phia! <3<3

Löööv youu all :D <3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?